چینئی سپر کنگز نے کولکتا نائٹ رائڈرس کو ہرادیا

کولکتہ/ لیگ اسپنر عمران طاہر (27رن پر چار وکٹá کی شاندار بولنگ، آئی پی ایل کے مہارتھی سریش رینا âناٹ آؤٹ 58á کی بہترین نصف سنچری اور آل راؤنڈر رویندر جڈیجہ کے جارحانہ 31 رن کی بدولت گزشتہ چمپئن چنئی سپر کنگز نے کولکتہ نائیٹ رائڈرس کو اتوار کو پانچ وکٹ سے شکست دے کر اپنی ساتویں جیت درج کی اور آئی پی ایل -12 کے پلے آف کے لئے اپنا دعوی مضبوط کر لیا۔کولکتہ نے اوپنر کرس لن کے طوفانی 82 رنز کی بدولت 20 اوور میں آٹھ وکٹ پر 161 رن کا مشکل اسکور بنایا لیکن چنئی نے 19.4 اوور میں پانچ وکٹ پر 162 رن بنا کر میچ نمٹا دیا۔چنئی کی آٹھ میچوں میں یہ ساتویں جیت ہے جبکہ کولکتہ کی آٹھ میچوں میں یہ چوتھی شکست ہے ۔رینا نے 42 گیندوں پر ناٹ آؤٹ 58 رن کی اننگز میں سات چوکے اور ایک چھکا لگایا جبکہ جڈیجہ نے 17 گیندوں پر ناٹ آوٹ 31 رن میں پانچ چوکے لگائے ۔جڈیجہ نے چنئی کے لئے جیت کا رنز بھی لیا۔چنئی نے ہدف کا تعاقب میں شین واٹسن کو چوتھے اوور میں گنوا دیا۔واٹسن چھ رن ہی بنا سکے اور چنئی کا پہلا وکٹ 29 کے اسکور پر گرا۔واٹسن ہیری گرني نے ایل بی ڈبلیو کیا۔فاف ڈو پلیسس 16 گیندوں میں پانچ چوکوں کے سہارے 24 رن بنانے کے بعد ٹیم کے 44 کے اسکور پر آؤٹ ہوئے ۔امباٹي رائیڈو پانچ رن بنانے کے بعد لیگ اسپنر پیوش چاولہ کا شکار بن گئے ۔
کیدار جادھو کے آنے کے ساتھ کچھ اچھے شاٹ کھیلے ۔کیدار نے چاولہ کے اننگز 10 ویں اوور میں دو چوکے لگائے اور چائنامین بولر کلدیپ یادو کے 11 ویں اوور میں چھکا اور چوکا لگا دیا۔چاولہ نے 12 ویں اوور میں کیدار کو ایل بی ڈبلیو کر دیا۔کیدار نے 12 گیندوں پر 20 رن میں تین چوکے اور ایک چھکا لگایا۔ چنئی کا چوتھا وکٹ 81 کے اسکور پر گرا۔
ایک سرے پر جم کر کھیل رہے آئی پی ایل کے مہارتھی سریش رینا نے وکٹوں کے گرنے کے درمیان رن بنانے کا سلسلہ جاری رکھا اور کپتان مہندر سنگھ دھونی کے ساتھ پانچویں وکٹ کے لئے 40 رن کی اہم شراکت کی۔دھونی کو اسپنر سنیل نارائن نے ایل بی ڈبلیو کیا۔دھونی نے 13 گیندوں پر 16 رن میں ایک چھکا لگایا۔
رینا نے آئی پی ایل میں اپنی 37 ویں نصف سنچری مکمل کی اور ساتھ ہی کولکتہ ٹیم کے خلاف آئی پی ایل میں 800 رنز بھی پورے کر لئے ۔انہوں نے ایک آئی پی ایل ٹیم کے خلاف سب سے زیادہ رن بنانے کا اپنا ہی ریکارڈ توڑ ڈالا۔
دھونی کا وکٹ گرانے کے بعد میچ دلچسپ ہو چلا تھا اور سارا دارومدار رینا کے کندھوں پر تھا۔رینا کا ساتھ دینے میدان پر اترے رویندر جڈیجہ۔چنئی کو آخری دو اوورز میں چاہئے تھے 24 رنز۔
جڈیجہ نے 19 ویں اوور میں گرني کی گیندوں پر مسلسل تین چوکے لگا کر چنئی کو منزل کے قریب پہنچا دیا۔پانچویں گیند پر دو رنز اور آخری گیند پر ایک رن بنا۔اس اوور میں 16 رن گئے اور اب چنئی کو چھ گیندوں پر آٹھ رن چاہئے تھے ۔جڈیجہ نے آخری اوور میں پہلی گیند پر چاولہ پر چوکا جڑ دیا اور پھر چوتھی گیند پر دو رن لے کر میچ ختم کر دیا۔کولکتہ کی جانب سے چاولہ اور نارائن نے دو دو وکٹ لئے ۔
اس سے قبل اوپنر کرس لن کے طوفانی 82 رنز کی بدولت کولکاتا نائٹ رائڈرس نے گزشتہ چمپئن چنئی سپر کنگ کے خلاف آئی پی ایل -12 میچ میں اتوار کو 20 اوور میں آٹھ وکٹ پر 161 رن کا مشکل اسکور بنا یا تھا ۔
کولکتہ کی ٹیم اس ا سکور سے آگے جا سکتی تھی لیکن چنئی کی ٹیم کے جنوبی افریقہ لیگ اسپنر عمران طاہر نے 27 رن پر چار وکٹ لے کر کولکتہ کو بڑے اسکور سے روک دیا۔ لن نے 51 گیندوں پر 82 رن میں سات چوکے اور چھ چھکے لگائے ۔ وہ چوتھے بلے باز کے طور پر 15 ویں اوور کی پہلی گیند پر طاہر کا شکار بنے ۔ اس وقت کولکتہ کا اسکور 122 رنز تھا۔
کولکتہ کی ٹیم لن کے آؤٹ ہونے کے بعد رنز کی رفتار کو تیزی نہیں دے پائی۔ لن نے سنیل نارائن کے ساتھ پہلے وکٹ کے لئے 4.5 اوور میں 38 رن جوڑے جس میں نارائن کی شراکت محض دو رن تھی۔ نارائن کو مشیل سیٹنر نے آؤٹ کیا۔ لن نے پھر نتیش رانا (21) کے ساتھ دوسرے وکٹ کے لئے 41 رن کی ساجھے داری کی۔ طاہر نے 11 ویں اوور میں رانا اور رابن اتھپا کے وکٹ لئے ۔
رانا نے 18 گیندوں پر 21 رن میں تین چوکے لگائے ۔ اتھپا کا اکاؤنٹ نہیں کھلا۔ طاہر نے پھر لن کا وکٹ بھی لیا۔ خطرناک بلے باز آندرے رسل کو بھی طاہر نے ہی نمٹایا ۔ رسل نے چار گیندوں میں 10 رن بنائے ۔ کپتان دنیش کارتک 18 رنز بنا کر شاردل ٹھاکر کا شکار بنے ۔ ٹھاکر نے شبھمن گل (15) کو بھی آؤٹ کیا۔ کلدیپ یادو آخری گیند پر رن آؤٹ ہوئے ۔
طاہر نے 27 رن پر چار وکٹ لئے جبکہ ان کے ملک کے ہی فاف ڈو پلیسس نے اس میچ میں چار کیچ لپکے ۔ شاردل کو 18 رن پر دو وکٹ اور سیٹنر کو 30 رن پر ایک وکٹ ملا۔
یو این آئی ۔ این اے
NNNN

مزید دیکهے

متعلقہ خبریں