آئی پی ایل -12 چنئی کو گھر میں چیلنج دینے اترے گی ممبئی

چنئی/یو این آئی /انڈین پریمیئر لیگ کی دو مضبوط ٹیمیں چنئی سپر کنگ اور ممبئی انڈینس جمعہ کو ایم اے چدمبرم اسٹیڈیم میں ایک دوسرے کو سخت چیلنج دینے اتریں گی۔مہندر سنگھ دھونی کی کپتانی میں چنئی 11 میچوں میں آٹھ جیت اور تین شکست کے بعد 16 پوائنٹس لے کر سب سے اوپر ہے اور پلے آف میں اس کا دعوی تقریبا پکا ہو گیا ہے وہیں روہت شرما کی کپتانی میں ممبئی 10 میچوں میں چھ جیت اور چار شکست کے بعد 12 پوائنٹس لے کر تیسرے نمبر پر ہے ۔ اس سے آگے اب دہلی کیپٹلس 14 پوائنٹس لے کر دوسرے نمبر پر ہے ۔ ٹورنامنٹ میں اب تمام ٹیموں کی نگاہیں پلے آف میں مقام پکا کرنے پر لگی ہیں اور ممبئی کی کوشش رہے گی کہ وہ اپنی پوزیشن ٹیبل میں مضبوط کر لے ۔ چنئی کو اسی کے گھر میں ہرانا اگرچہ اس کے لیے بڑا چیلنج ہوگا جس کا اپنے میدان پر اچھا ریکارڈ ہے اور گزشتہ میچ میں اس نے سنرائزرس حیدرآباد کو یہاں چھ وکٹ سے شکست دی تھی جبکہ ممبئی گزشتہ میچ میں راجستھان رائلس کے ہاتھوں پانچ وکٹ سے ہار گئی تھی۔تین بار کی چمپئن ممبئی اور گزشتہ چمپئن اور تین بار خطاب حاصل کر چکی چنئی دونوں ہی مضبوط ٹیمیں ہیں اور اس سیزن میں دوسری بار ایک دوسرے کا سامنا کرنے اتریں گی۔ چنئی کو ایک اپریل کو ہوئے گزشتہ میچ میں ممبئی نے اپنے وانکھیڑے میدان پر 37 رنز سے شکست دی تھی اور چنئی اپنے میدان پر ممبئی کی میزبانی میں اس شکست کا بدلہ لینے کے ساتھ برابر کرنا چاہے گی۔چنئی بنگلور اور حیدرآباد سے مسلسل دو میچ ہارنے کے بعد ایک بار پھر پٹری پر لوٹ آئی ہے اور اس ٹیم کی یہی خاصیت ہے کہ وہ اپنی تال آسانی سے نہیں گنواتي اور غلطیوں سے سیکھتی ہے ۔ ٹیم کے کپتان دھونی اچھے فارم میں ہیں اور اب تک 10 میچوں میں 104.66 کے بہترین اوسط سے 314 رنز بنا کر ٹیم کے ٹاپ اسکورر ہیں۔آل راؤنڈر سریش رینا اور سلامی بلے باز شین واٹسن اس کے بعد ٹیم کے ٹاپ اسکورر ہیں۔ حیدرآباد کے خلاف سلامی بلے باز واٹسن نے 96 رنز کی اننگز کھیلی تھی اور مین آف دی میچ رہے تھے ۔
آل راؤنڈر سریش رینا اور سلامی بلے باز شین واٹسن اس کے بعد ٹیم کے ٹاپ اسکورر ہیں۔ حیدرآباد کے خلاف سلامی بلے باز واٹسن نے 96 رنز کی اننگز کھیلی تھی اور مین آف دی میچ رہے تھے ۔ٹیم کے بلے بازی آرڈر کی طرح اس کے پاس اچھا بولنگ مجموعہ ہے جس میں رویندر جڈیجہ، دیپک چاھر، تجربہ کار آف اسپنر ہربھجن سنگھ ù ڈیون براوو اور عمران طاہر شامل ہیں۔ ممبئی کے خلاف اس کے سابق کھلاڑی بھجی اہم ثابت ہو سکتے ہیں جنہوں نے اب تک پانچ میچوں میں نو وکٹ لئے ہیں۔امید ہے کہ انہیں ایک بار پھر شاردل ٹھاکر پر ترجیح ملے گی۔ کپتان دھونی ممبئی کو روکنے کے لئے اسی الیون کے ساتھ فیصلہ کر سکتے ہیں۔
دوسری طرف ممبئی اہم پڑاؤ پر آکر مسلسل دوسری شکست سے بچنا چاہے گی۔ رائلس کے خلاف ٹیم کی بولنگ تسلی بخش نہیں رہی تھی جس میں بہتری کی گنجائش ہو گی۔
وہیں کپتان روہت بھی اپنی بلے بازی کو بہتر کرنا چاہتے ہیں جو گزشتہ میچ میں پانچ رنز ہی بنا سکے تھے ۔ ٹیم کے ٹاپ اسکورر کوئنٹن ڈی کاک ہیں جنہوں نے 10 میچوں میں 378 رن بنائے ہیں۔ سوریہ کمار یادو، ہردک پانڈیا، کیرون پولارڈ بڑے اسکورر ہیں وہیں گیند بازوں میں درمیانہ فاسٹ بولر جسپریت بمراھ، راہل چاھر، ہردک اورلست ملنگا کو چنئی کی مضبوط ٹیم کو روکنے کے لئے کہیں بہتر کھیل دکھانا ہوگا۔

مزید دیکهے

متعلقہ خبریں