سردیوں میں دل کا دورہ اور سٹروک کے واقعات میں اضافہ - بلڈ پریشر مریض اور زیادہ وزن والے لوگ اختیاط بھرتیں - خود کو گرم رکھنے کےلئے مناسب ملبوسات ، ٹوپی اور دستانے پہنیں

سی این آئی : سرینگر/ڈاکٹرس ایسو سی ایشن کشمیر نے کہا ہے کہ وادی کشمیرمیں سردیوں کے موسم میں سٹروک اور دل کا پڑنے کے واقعات میں دوگنا اضافہ ہوجاتا ہے۔ ڈاکٹرس ایسوسی ایشن کشمیر نے منگل کے روز کہا کہ موسم سرما میں کشمیر کے اسپتالوں میں دل کا دورہ پڑنے اور فالج کے مریضوں کی تعداد دوگنی ہوجاتی ہے۔ڈاک کے صدر اور انفلوئنزا ماہر ڈاکٹر نثار الحسن نے کہا ، ”سردیوں کے مہینوں میں دل کے دورے اور اسٹروک سے اموات کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے۔انہوں نے کہا ، ”نہ صرف عمر رسیدہ افراد ، بلکہ نوجوان اور صحتمند افراد کو دل کا دورہ پڑسکتا ہے اور ان میں سے کچھ کو مردہ حالت میں لایا جاتا ہے۔“ڈاک صدر نے کہا سردی    ( جاری صفحہ نمبر ۱۱پر)
سے آپ کو دل کا دورہ پڑنے یا فالج کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔انہوں نے کہاتحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ موسم گرما کے مقابلے میں سردیوں میں دل کا دورہ 53 فیصد زیادہ ہوتا ہے۔یوروپی جرنل آف ایپیڈیمولوجی میں شائع ہونے والے ایک مطالعہ کے حوالے سے ، ڈاکٹر نثار نے کہا کہ درجہ حرارت میں ہر 2.9 ڈگری سنٹی گریڈ کمی کے بعد ، عام آبادی میں فالجوں کی تعداد 11 فیصد تک بڑھ جاتی ہے۔ لیکن ان لوگوں میں جو پہلے ہی بلند فشار خون ، سگریٹ نوشی یا وزن میں اضافے کی وجہ سے زیادہ خطرہ میں ہیں 30 فیصد ہے۔انہوں نے کہا ، سخت سردی اورکم درجہ حرارت خون کی نالیوں کو محدود کرتا ہے جو بلڈ پریشر کو بڑھاتا ہے جس سے دل کا دورہ پڑتا ہے یا فالج زیادہ ہونے کا امکان ہوتا ہے ،انہوں نے مزید کہا کہ شدید سردی کے دوران خون گاڑا اور چپٹا ہوتا ہے جس سے جمنا آسان ہوجاتا ہے۔ڈاکٹر نثار نے کہا کہ اس موسم سرما میں کوویڈ۔19 ایک بہت بڑا عنصر ہے۔
 کوویڈ -19 اور شدید سوزش کا سبب بنتا ہے جو خون کی وریدوں کی اندرونی دیواروں میں چربی کے ذخائر کی تشکیل کرتا ہے۔ یہ چربی کے ذخائر ٹوٹ جاتے ہیں اور دل یا دماغ میں پھنس جاتے ہیں جہاں وہ خون کے بہاو کو روکتے ہیں۔انہوں نے کہا ، موسم سرما میں فلو بھی ان کیسوں کے خطرے کو بڑھاتا ہے ،انہوں نے مزید کہا کہ سردیوں کے دوران سورج کی روشنی کی کمی سے لوگوں میں وٹامن ڈی کی کمی رہ جاتی ہے جو دل کے دورے یا فالج سے مرنے کے بڑھتے ہوئے خطرے سے منسلک ہوتا ہے۔اگرچہ ہم موسم کو تبدیل نہیں کرسکتے ہیں ، ہم اپنے آپ کو سرد موسم کے صحت سے متعلق خطرات سے بچانے کے لئے احتیاطی تدابیر اختیار کرسکتے ہیں۔ سرد درجہ حرارت سے بچنے کے لئے اپنے آپ کو گرم رکھیں۔ اگر آپ باہر جاتے ہیں تو گرم ملبوس ، ٹوپی ، دستانے اور اسکارف پہنیں۔

مزید دیکهے

متعلقہ خبریں